»Ni večjega privilegija od tega, da lahko vzgojite naslednjo generacijo.«
(C. Everett Coop)
V šoli učitelji vzgajamo, poučujemo in se trudimo slediti novim smernicam poučevanja. Želimo jim omogočiti novih in zanimivih izkušenj in z njimi deliti naše znanje. Projekt Erasmus+ je omogočil tudi tečaj za učitelje, na katerem so udeleženci dobili veliko novih idej za uporabi iger pri pouku ter za izvajanje pouka na prostem.
V sredo, 9. 10. in petek 11. 10. smo za učence predmetne stopnje pripravili dneva dejavnosti, s katerimi smo želeli preizkusiti čim več iger in medpredmetno povezati pouk na prostem. V sredo so učenci po razredih (od 6. do 9.) sodelovali pri različnih gibalnih igrah, na različnih predmetnih področjih (matematika, slovenščina, angleščina in geografija). Med postajami so se premikali z različnimi načini hoje, ki so bili prikazani na karticah. Cilj iger je bil, da bi učenci na zabaven način, ki vključuje tudi gibanje, ponovili snov pri omenjenih predmetih.
V petek je 4., 5. in 6. uro pouk potekal na prostem. Učenci od 7. do 9. razreda so bili pomešani in vsaka skupina (od A do E) je obiskala tri postaje. Skupaj je bilo šest postaj z jezikovno ali naravoslovno tematiko: naravoslovna, matematično-geografska, slovensko-geografska, fizikalno-geografska, nemška in kemijska. Vsaka skupina učencev je bila vsaj na eni postaji povezani z jezikom in eni z naravoslovno temo. Osrednja učna tematika je bila podnebje in Zemlja. Vprašanim učencem so se naloge in igre zdele zanimivi, nekaterim bolj, drugim manj. Tudi postaje in igre so bile med seboj zelo različne in tudi odzivi učencev nanje so bili zelo različni.
Teden otroka smo zaključili s kostanjevim piknikom, ki se ga vsi učenci vedno veselijo.
Urška Marčič in Marijana Baraba